Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 167 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nákupního chování spotřebitele
Vrabcová, Eva ; Lochman, Marek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování zákazníků při nákupu uzeniny v supermarketu Albert a specializované prodejně Procházka. V práci jsou zkoumány faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu, nalezneme zde také matici důležitost - spokojenost. Zjištěné výsledky jsou podloženy informacemi z provedeného výzkumu, který probíhal pomocí osobního dotazování. Po posouzení výsledků jsou formulovány návrhy doporučení, jak pro supermarket, tak i pro specializovanou prodejnu. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. V druhé části zpracuji dotazníkové šetření a vyhodnotím získaná data. V poslední části navrhnu vlastní řešení.
Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu v Polsku
Skřivánková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce obsahuje tři hlavní části. Za účelem dosažení cíle je úvodní část práce věnována literární rešerši, která vymezuje teoretická východiska a poskytuje základy pro nadcházející kapitoly. V druhé části práce je provedena analýza současného stavu vybraného podniku, ale také mikroprostředí a makroprostředí v rámci Polska. Součástí je také marketingový výzkum, který byl uskutečněn kvantitativní formou prostřednictvím dotazníkového šetření. Poslední část práce se zabývá návrhy marketingového mixu, pomocí kterých je možné expandovat na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky, a dostat podnik do povědomí.
Marketingový průzkum kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti
Alexová, Veronika ; Hraběová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je provedení marketingového průzkumu kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti a zmapování povědomí zákazníků o produktové řadě XL-S Medical. Tento průzkum je postaven na jednorázovém osobním dotazování, z něhož jsou analyzovány výsledky. Na základě těchto výsledků jsou navrhnuta opatření, která povedou ke zvýšení prodejnosti produktů XL- S Medical.
Marketingový mix na trhu zdravých šťáv ve vybrané společnosti
Josefi, Pavlína ; Kašpar, Karel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním tématem diplomové práce je analýza stávající situace marketingového mixu u vybrané společnosti a navržení konkrétních změn v této oblasti. Navržené změny marketingového mixu respektují faktory ovlivňující chování spotřebitelů a mohly by vést ke zvýšení konkurenceschopnosti a k získání nových zákazníků. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. První část nese název teoretická východiska práce, druhá část představuje analýzu současného stavu a třetí část obsahuje vlastní návrhy řešení.
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Prokopová, Lucie ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje chování spotřebitele na trhu erotických pomůcek. Teoretická část se zabývá zejména faktory ovlivňující chování zákazníka. Dále pojednává o nákupním rozhodování, které může být ovlivněno komunikačním mixem. Praktická část obsahuje analýzu místa prodeje a deskripci marketingových aktivit vybrané společnosti. Na základě provedené analýzy jsou vytvořeny návrhy na změny konkrétních oblastí komunikačního mixu. Tyto změny by měly zajistit lepší vnímání dané problematiky v rámci celé společnosti.
Behavioral Aspects of Economic Relations, Organizations and Marketing Within the Russian Federation
Romášek, Štěpán ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with political, economic and primarily socio-cultural issues having impact on business, organizations and marketing in the framework of the Russian Federation, which are put into context with the Czech Republic (or other relevant countries eventually). My goal is to find out the ways how to approach the collaboration with the Russian Federation while considering knowledge from data providing background about macroeconomics and national policy and focus on the profile of participants presented in organizations and marketing. Emphasis of my thesis is especially put on cross-cultural element of business, more exactly on differences in organizational and consumer behavior. Using selected methods, I will extend the theoretical part assumptions and secondary research by new knowledge. Based on my findings I'll make new conclusions about countries' specifics, put them in a broader context, all to find out how to mitigate certain barriers and obstacles which can occur and affect companies spreading their field of activity to Russia.
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Hrubý, Filip ; Mgr.Gabriela Löbel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje spotřebitelské chování na trhu s elektrickými dopravními prostředky. Zabývá se porozuměním určité skupiny zákazníků, které toto téma zajímá. V první části jsou teoreticky vymezeny základní pojmy související s problematikou zákazníka, jeho chování marketingu a neuromarketingu. V dalších částech je provedena analýza, vlastní zkušenosti s prodejem a jeho podporou. V závěru jsou uvedeny fakta a pochopení zákazníka.
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Kudrnová, Marcela ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na chování zákazníka v prostředí kočičích kaváren. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a dále pak faktory, které mohou ovlivnit přístup a chování zákazníka v návaznosti na komunikační mix. Analytická část se zabývá interpretací výsledků dotazníkového šetření a analýzy v místě prodeje, která slouží především k segmentaci zákazníka a následné úpravě komunikace dle jednotlivých skupin, person a map empatie. V závěru práce jsou navržena možná doporučení vycházející z výsledků analýz.
Návrh komunikační strategie produktu
Zavřelová, Tereza ; Hraběová, Jana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení komunikace značky intimní hygieny Lactacyd společnosti Omega Pharma. Práce je rozdělena na 3 hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. Ve druhé části jsou provedeny analýzy potřebné k získání informací, které slouží pro návrhovou část. V poslední, návrhové části, budou na základě teoretických poznatků a zpracovaných analýz uvedeny návrhy pro zlepšení stávající komunikace a další návrhy, které umožní posílit pozici značky na trhu.
Profil návštevníka turistickej destinácie južná Morava
Szigetiová, Lucia
Diplomová práce je zaměřena na zkoumání spotřebitelského chování návštěvníků turistického regionu jižní Morava. Primárním cílem práce je identifikace a analýza návštěvníků zkoumané destinace s důrazem na jejich spotřebitelské chování a následné vytvoření profilů návštěvníků. Vedlejším cílem je srovnání chování návštěvníků před a po vypuknutí pandemie Covid-19. Na základě dat získaných od 1913 respondentů, pomocí dotazníkového šetření, bylo identifikováno návštěvnické chování, které bylo porovnáno s profilem návštěvníka z období před pandemií, dostupným od agentury CzechTourism. Profily návštěvníků byly vytvořeny pomocí shlukové analýzy. Práce obsahuje návrhy a doporučení využitelné organizacemi cestovního ruchu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 167 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.